loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

۵ اثر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) به بازار کتاب می آید

مدیر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) گفت: چند عنوان کتاب پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) درباره پیامبر اعظم(ص)، مذهب شیعه و فرهنگ نامه مؤلفان اسلامی زیر چاپ رفت.

یکشنبه 30 فروردین 1394

حجت الاسلام حمیدرضا مطهری مدیر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) در گفت وگویی درباره آثار در دست انتشار این پژوهشکده عنوان کرد: یکی از این آثار «فرهنگ نامه مؤلفان اسلامی» جلد دوم است که توسط تیم مؤلفان و اعضای هیئت علمی پژوهشکده تألیف شده و به مؤلفان قرن چهارم می پردازد.

وی افزود: دیگر اثر در دست انتشار نیز «سیمای دوازده امام در میراث مکتوب اهل سنت» اثر منصور داداش نژاد عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که به سفارش پژوهشکده این اثر را تألیف کرده است.

مدیر پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) اظهار داشت: کتاب «رسول خدا و مدیریت تنش های مدینه» اثر دکتر قاضی خانی، مجموعه دو جلدی «مذهب شیعه» ترجمه کتاب انگلیسی اثر دونالدسن که درباره مستشرقان و زندگی ائمه(ع) است و توسط عباس احمدوند و محمد قزوینی ترجمه شده، دیگر آثار این پژوهشکده به شمار می رود.

وی یادآور شد: اثر دیگر نیز «تاریخ تحول اندیشه اعتقادی امامیه» اثر مهدی فرمانیان و مصطفی صادقی است.

مطهری در پایان با اشاره به اینکه یک اثر از وی نیز با عنوان «اهل بیت (ع) در آثار دانشمندان اندلس» در مرحله آماده سازی نهایی است، افزود: این نوشتار در یک جلد پس از اتمام مراحل نهایی نشر به بازار کتاب می آید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط