loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با کتاب «منشور معارف انقلاب اسلامی» آشنا شوید

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

کتاب «منشور معارف انقلاب اسلامی» پیام دهم خرداد 1369 حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظلّه بمناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی قدس سرّه و شرح آن بر اساس: برگزیده ی بیانات حضرت امام قدس سرّه و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در 262 صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد.

دوشنبه 11 خرداد 1394

کتاب حاضر حاوی دو فهرست اجمالی و تفصیلی است که در دو بخش و دوازده فصل با عناوین "زنده داشتن یاد، راه و درس امام"، "تحقق اسلام، بزرگترین وظیفه"، "عدالت اجتماعی و قسط اسلامی"، "وحدت کلمه"، "حفظ عزّت و کرامت انقلابی"، "تکیه بر مردم" ، "همکاری دولت و ملّت" ، "سازندگی و آبادانی کشور" ، "گسترش دانش و تحقیق" ، "روحانیّت متعهد انقلابی"، "بزرگداشت وفاداران فداکار" و در نهایت "دوران ده ساله ی حیات مبارک امام خمینی(ره)"، ویژه‎ی عموم و بخصوص برای نسل جوان و فرهیخته ما که خود را امانتدار بار مسئولیّتی می دانند که انقلاب و نظام بردوش آنان نهاده است و در مقاطع مختلف به حمایت و تلاش و مجاهدت برای استمرار و استقرار انقلاب و تعالی نظام اسلامی اهتمام دارند، به عنوان یک منبع مختصر و گویا تدوین شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط