loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شماره اول ماهنامه فرهنگی ترویجی قنوت منتشر شد

شماره اول ماهنامه فرهنگی ترویجی قنوت به مناسبت ایام مهدویت و روز جوان با عناوینی نظیر آسیب شناسی نماز و جوان، نمازیاوران جوان و ​تمام فرزندان نمازخوان من منتشر شد.

جمعه 15 خرداد 1394

شماره اول ماهنامه فرهنگی ترویجی قنوت از سوی مرکز تخصصی نماز منتشر شد، این مجله بعد از سه پیش شماره، اولین شماره اش به برکت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در فضای مجازی قرار گرفت.

در این شماره به موضوع نماز و جوان ویژه پرداخته شده است، همچنین در پرونده ویژه آن به موضوعاتی در ارتباط با جوان پرداخته شده که عناوینی نظیر آسیب شناسی نماز و جوان، نمازیاوران جوان و ​تمام فرزندان نمازخوان من، نماز صبح با سرعت باد به چشم می خورد.

همچنین با توجه به اهمیت رسانه، نگاهی به نماز در رسانه داشته است، نشریه قنوت سعی دارد برای ارتباط با مخاطب از همه قالب ها از جمله قالب های هنری و حتی طنز بهره برد.

در شماره اول ماهنامه فرهنگی ترویجی قنوت، در قالب سه سرویس ثابت معارف، مهارت و رسانه تبلیغ به موضوعاتی همچون بازاریابی نماز، سری از اسرار نماز، نماز تعطیلی ندارد، نماز در سینمای ایران و ... پرداخته شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط