loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «علوم قرآنی» منتشر شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : محمدهادی یوسفی غروی

کتاب «علوم قرآنی» نوشته محمدهادی یوسفی غروی، از سوی دفتر نشر معارف و مؤسسه فرهنگی قول السدید منتشر شد.

جمعه 15 خرداد 1394

کتاب «علوم قرآنی» نوشته استاد محمدهادی یوسفی غروی (استاد برجسته حوزه علمیه قم و عضو شورای مجمع جهانی اهل‏بیت(ع)) از سوی دفتر نشر معارف و موسسه فرهنگی قول السدید منتشر شد و در هفته آینده در فروشگاههای کتاب سراسر کشور عرضه می شود.
این کتاب از 6 فصل تشکیل شده است. فصل اول در مقدمات به ضرورت بحث های قرآنی می پردازد و در فصل دوم ویژگیها و اطلاعات عمومی درباره قرآن (مانند نامها و صفات قرآن، تعد سور، تعداد آیات، سوره های مکی و مدنی و شأن قرآن) بیان می شود. فصل سوم به وحی و چگونگی و حقیقت وحی در نگاه مفسران می پردازد و در فصل چهارم نحوه کتابت و جمع آوری قرآن بیان می شود. تاریخچه علوم قرانی در فصل پنجم می آید و در پایان نیز ویژگی های دیگری از قرآن (مانند اعجاز قرآن، عدم تحریف آن، نحوه قرائت و تدبر در قرآن، محکم و متشابه در قرآن، ناسخ و منسوخ در قرآن، ظاهر و باطن در قرآن و...) بیان می شود.
کتاب «علوم قرآنی» در 232 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و به قیمت 9هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. دفتر نشر معارف با همکاری موسسه فرهنگی قول السدید پیش از این کتاب «تاریخ زندگانی پیامبر اعظم(ص)» و «کلیات تاریخ تمدن و فرهنگ اسلامی» را از این استاد برجسته علمیه قم منتشر کرده است و به زودی کتاب «گفتارها و گفتگوهای تاریخی» را از ایشان منتشر می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط