loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه ۱۰ جلدی «شاخص های مکتب امام خمینی (ره)» منتشر می شود

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسندگان مرتبط : سید روح الله موسوی خمینی

مجموعه ۱۰ جلدی «شاخص های مکتب امام خمینی (ره)» در راستای معرفی شخصیت و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب از سوی موسسه «قدر ولایت» منتشر شد.

دوشنبه 25 خرداد 1394

«مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت» در راستای معرفی شخصیت و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بیانات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از تحریف شخصیت و اندیشه امام خمینی (ره) به همین منظور، مجموعه 10 جلدی «شاخص های مکتب امام خمینی (ره)» را تدوین کرده و به زودی راهی بازار کتاب خواهد کرد.

این مجموعه در موضوعاتی بر مبنای بیانات نظری و سیره عملی امام خمینی (ره) تدوین شده که می توان به عدالت اجتماعی، مردم داری و اعتقاد واقعی به مردم، پاسداری از ارزش ها، معنویت و دخالت دادن آن در تصمیم گیری ها، خودباوری و اعتماد به­ نفس ملی، احیای اسلام و هویت اسلامی، رابطه دین و دنیا، آمیختگی سیاست با دیانت، جهانی بودن نهضت و نگاه بین المللی به انقلاب اسلامی، مبارزه با حاکمیت های زورگو و اقتدار طلب دنیا و ... به عنوان موضوعاتی که این مجموعه ذیل آنها شکب یافته اشاره کرد.

همچنین این مؤسسه مجموعه 14 جلدی «سیره سیاسی امام خمینی (ره)» را که در هر جلد آن یکی از اصول، موضع گیری ها و حرکت امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفته را منتشر کرده و خلاصه آن را نیز در کتاب «امام خمینی (ره) و رفتار سیاسی» روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط