145,000
تومان
10 ٪
130,500
تومان
افزودن به سبد خرید

خمپاره های فاسد

دسته بندی: فرهنگ پایداری دفاع مقدس

ناشر: کتابستان معرفت

نویسنده: داوود امیریان

تصویرگر: امیر مفتون

سال نشر: 1397

تعداد صفحات: 212

8
امتیاز
6
نفر
4 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب خمپاره های فاسد، مجموعه داستان های دفاع مقدسی برای گروه سنی کودک و نوجوان به صورت طنز است. مجموعه داستان «خمپاره های فاسد» دارای 20 داستان با عناوینی نظیر «اسیر خودی»، «پلک های نیمه بسته»، «خمپاره های فاسد»، «صدای خوش در سرزمین عجیب»، «دزدان توالت»، «ستون پنجمی»، «شارلاتان»، «عروسی به صرف شام و فاتحه»، «مداح فراری»، «من آنم که رستم بود پهلوان» و ... می باشد.

کتاب خمپاره های فاسد نوشته داوود امیریان است و در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است. زبان به کار گرفته شده در کتاب خمپاره های فاسد، زبان عامیانه است که همراهی آن با ماجراهای طنز کتاب، باعث جذاب شدن اثر شده است. همچنین استفاده از تصویرهای متنوع و جذاب در هر داستان، «خمپاره های فاسد» را تبدیل به کتابی دلنشین کرده است.

گزیده کتاب

این کتاب با داستان «بچه های سمرقند» این گونه آغاز می شود:

پنج نفر بودیم همراه و هم راز و همدرد. دردمان چه بود؟ رفتن به جبهه. همان 15 - 16 ساله و شاگرد دبیرستانی. در آن جمع پنج نفره فقط من بودم که چند ماه پیش با هزار دوز و کلک توانسته بودم خودم را به عقبه منطقه عملیاتی برسانم.
اما وقتی شب حمله فرا رسید و خواستند گردان ما را به خط مقدم ببرند، فرمانده گردان آمد سراغم و محترمانه و بدون هیچ رحم و شفقتی حکم اخراج را دستم داد.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام