loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معیار دانش - جلد اول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29919 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مروری بر مهم ترین مباحث علم منطق مقدماتی جهت استفاده طلاب و دانشجویان است. در این کتاب که نخستین جلد از یک مجموعه منطقی است، در چهار محور مباحث منطقی مانند تعریف منطق، قضایای منطقی و احکام آنها، استدلال منطقی، استنتاج، برهان و مغالطه مورد شرح و بررسی تفصیلی قرار گرفته است. نویسنده سعی کرده است در تدوین این مباحث از منابع اصیل منطقی مانند منطقیات فارابی، شفا، نجات، اشارات( تالیفات ابن سینا)، المعتبر، البصائر النصیریه، الانارات، التلویحات، التجرید، اساس الاقتباس و شرح المطالع بهره گرفته و تاریخی از علم منطق در ادوار مختلف اسلامی ارایه نماید. وی استدلال های منطقی را به سبک منطق جدید مطرح نموده و مباحثی نیز در فلسفه منطق، تنسیق منطقی، معرفی منطق دانان بزرگ، عنوان دادن به مسایل منطق و استفاده از براهین انی و لمی در تبیین مباحث مورد نظر ارایه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما