loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

واژه نامه روش پژوهش در علوم اجتماعی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده جمعی از نویسندگان

تحقیق و تنظیم کتاب حسن بشیر

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32841 10003022
100,500 90,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

واژه نامه ها یکی از مهمترین متونی هستند که مورد استفاده فراوان قرار می گیرند. اثر حاضر یک واژه نامه در حوزه علوم اجتماعی می باشد که جزء منابع مرجع محسوب می گردد. تهیه کننده کتاب با همکاری دانشجویان دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) به گردآوری آن همت گماشته اند. واژه های گردآوری شده در کتاب حاضر از منابع معروف در حوزه روش پژوهش در علوم اجتماعی می باشند. این واژه ها همراه با معادل انگلیسی و بعضاً تعاریف مختلفی ارایه شده است. در پایان هر مدخل، نویسنده یا ارائه دهنده آن واژه، همراه با نشانی منبع آن آورده شده است. در واقع کلیه واژه های گردآوری شده دارای (به اصطلاح) امضاء هستند و این روش به نوعی زمینه ای جهت آشنایی مراجعه کنندگان با ارائه دهنده واژه گان می باشد. همین عمل سبب شده است که این واژه نامه را واژه نامه ای مستند بنامیم. تنظیم کتاب بر اساس حروف الفبایی فارسی می باشد. در انتهای کتاب نیز نمایه فارسی و انگلیسی ارایه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما