loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غدیر در گذر زمان

ناشر دلیل ما

نویسنده علی اکبر مهدی پور

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 324

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33474 10003022
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مروری تحلیلی و تاریخی بر موضوع «غدیر» است. اثر حاضر در چهار بخش تدوین یافته است که بخش اول درباره رویدادهای روز غدیر می باشد. در این بخش پیشینه رخدادهای روز هجدهم ذیحجه از آغاز آفرینش جهان تا عصر رسالت، هنگامه غدیر در سال دهم هجرت و ره آورد آن تا زمان حاضر مورد واکاوی قرار گرفته است. نویسنده آن گاه در بخش دوم رویدادهای روزهای نوزدهم تا بیست و هفتم ذیحجه را به صورتی گذرا بازگو کرده است. وی بخش سوم را با پنج گفتار پیرامون حدیث ثقلین، خطبه رسول خدا(ص) در روز غدیر، سیمای غدیر در آینه سخنان امام رضا(ع)، شهادت دادن به ولایت امام علی(ع) در اذان و اقامه و اشاره ای به آثار تدوین یافته در ارتباط با غدیر پی گرفته و در بخش پایانی رویدادهای دهه غدیر را با موضوعات مباهله، خاتم بخشی، مواخات، سیمای حضرت ابوطالب و نزول سوره هل أتی ارزیابی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما