loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه اندیشه های نو - جلد اول: تجربه واحد (مطالعه ای تطبیقی در مبانی عرفان های جهانی)

ناشر علمی

نویسنده علی اصغر مصلح

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 211

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«تجربه واحد» یا مطالعه ای تطبیقی در مبانی عرفان های جهانی کتابی به قلم علی اصغر مصلح است که توسط انتشارات علمی منتشر شد.
انتشارات علمی مجموعه ای تحت عنوان اندیشه های نو تدارک دیده که تاکنون پنج عنوان آن در حوزه های مختلف و به قلم افراد گوناگون نوشته و منتشر شد.
«تجربه واحد» نخستین کتاب از این مجموعه است. «نشانه های امر بی نشان» نوشته زهرا تشکری، «هیدگر و حکمت دائویی» نوشته مرتضی گودرزی»، «هیدگر و هگل» از حسین رستمی جلیلیان، «دریدا و فلسفه» نوشته مهدی پارسا از دیگر کتاب های این مجموعه است. نویسنده «تجربه واحد» معتقد است، عرفان های ادیان جهانی از مهمترین امکانات موجود در فرهنگ های معاصر برای گفت وگو است. مراد از عرفان های ادیان جهانی، سنت های عرفانی برآمده از ادیان بزرگ جهانی یعنی آیین های هندو، دائو، بودا، مسیحیت و اسلام است. این پژوهش برای بازگشت به بنیادها و به منظور یافتن مشترکات و مشابهات مستقر در سنت های عرفانی شکل گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما