loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «بحثی درباره معاد» آیت الله صالحی مازندرانی (ره) منتشر شد

کتاب «بحثی درباره معاد» تفسیر آیاتی از سوره قیامت مباحث تفسیری آیت الله صالحی مازندرانی است که دفتر نشر معارف منتشر کرده است.

پنجشنبه 12 آذر 1394

کتاب «بحثی درباره معاد: تفسیر آیاتی از سوره قیامت» از مجموعه آثار آیت ‏الله العظمی صالحی مازندرانی (ره) از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

این کتاب که به همت حجت الاسلام محمدعلی صالحی تدوین شده است مباحث تفسیری آیت‏ الله صالحی مازندرانی (ره) طی 24 جلسه در ماه مبارک رمضان سال 1370 در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است که به تفسیر 14 آیه از سوره قیامت پرداختند.

کتاب «بحثی درباره معاد» درباره عناوین و موضوعات زیر است: اقوال درباره معاد، کمال انقطاع، معادباوری، ثمرات فردی و اجتماعی معادباوری، دید برزخی، امکان معاد، مسأله نوم و یقظه (خواب و بیداری)، آیاتی در رد منکرین معاد، مشکلات علمی و عملی منکرین معاد، شهوت عملی علت انکار معاد، نمونه هایی از زنده شدن موجودات، بررسی شبهه آکل و مأکول، منازل معنوی انسان، حقیقت مرگ، یوم القیامه، نفس لوامه، چگونگی برپایی قیامت، تنها پناهگاه در قیامت، وضعیت انسان در روز قیامت، حضور و تجسم اعمال، رابطه اعمال دنیا و کیفر آخرت، نمونه هایی از تجسم اعمال و تفسیر آیاتی از سوره قیامت.

آیت‏ الله صالحی مازندرانی(ره)، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و از علمای مبارز نهضت امام خمینی(ره) بود که رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت درگذشت‏شان، ایشان را از «ذخایر حوزه علمیه» و «حامیان و مدافعان صادق و صمیمی انقلاب» برشمرد.

کتاب «بحثی درباره معاد» در 192 صفحه، قطع رقعی، دورنگ، شمارگان 1000 نسخه و قیمت 7700 تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. دفتر نشر معارف پیش از این کتابهای «سفارش های اخلاقی» و «نکته های ماندگار» را از این فقیه اخلاقی و انقلابی منتشر کرده بود و به زودی آثار دیگری از این فقیه انقلابی چون «مبانی ولایت فقیه»، «پروانه ای گرد شمع: آیت الله صالحی مازندرانی به روایت همسر» و «ذخیره حوزه: یادنامه آیت الله صالحی مازندرانی» را منتشر خواهد کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط