loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های تصویری از زندگی خواجه نصیر الدین طوسی

قصه های تصویری از زندگی خواجه نصیرالدین طوسی در ۱۲ جلد برای گروه سنی کودک و خردسال در اولین نوبت چاپ، توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسید.

یکشنبه 27 دی 1394

مؤسسه انتشارات قدیانی، قصه های تصویری از زندگی خواجه نصیرطوسی به روایت نویسنده سرشناس کودک و نوجوانان مژگان شیخی و تصویرگری حسن عامه کن در 12 جلد و هر جلد 16 صفحه منتشر شد.
خواجه نصیرالدین طوسی یکی از سرشناس ترین شخصیت های تاریخ جریان های فکری اسلامی است. خواجه بعد از اتمام تحصیلات اش در نیشابور به عنوان دانشمندی برجسته آوازه یافت. وی سنت فلسفه ی مشایی را که پس از ابن سینا در ایران رو به افول نهاده بود، بار دیگر احیا کرد. بازگویی قصه هایی از زندگی این بزرگان به زبان ساده برای کودکان، آنها را با راز و رمز موفقیت انسان های بزرگ آشنا خواهد کرد.
تصویرگری زیبای «حسن عامه کن» همراه با رنگ های متنوع و جذاب در ترغیب بیشتر کودکان به مطالعه مفید خواهد بود.
کتاب قصه های تصویری از زندگی خواجه نصیرالدین طوسی به یاری کتاب های بنفشه (واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی) در اولین نوبت چاپ، و در 12 جلد، به قیمت هر جلد 3500 تومان به چاپ رسید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط