loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«لحظه های انقلاب» محمود گلابدره ای دوباره خواندنی شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : محمود گلابدره ای

کتاب «لحظه های انقلاب» اثر مرحوم محمود گلابدره ای پس از تعطیلی انتشارات «عصر داستان» از سوی دفتر نشر معارف با کاهش قیمت ویژه بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.

یکشنبه 11 بهمن 1394

کتاب «لحظه های انقلاب» به شکل گزارش نویسی نوشته شده است و به معنای واقعی تلفیقی از روایت و قصه نویسی دارد و نکته قوی که در این کتاب مشاهده می شود نزدیک بودن به واقعیات است. این کتاب مستند گونه ای است از لحظه های اسطوره ای انقلاب مردم ایران که نویسنده با تمام گوشت و خون و عصب خود شخصا آزموده است.

نویسنده سعی کرده با حفظ امانت و صداقت، تا آنجا که خود ناظر عینی حوادث بوده وقایع انقلاب را نقل کند. گلابدره ای با «لحظه های انقلاب» انقلابی گری یک نویسنده را در نقش خودش تبیین می کند. نوشتن در گرماگرم حرکت اجتماعی بزرگ مردم و همگام بودن با این حرکت بزرگ پیشنهاد گلابدره ای به جامعهء نویسندگان ایرانی است که در آن مقطع از ملت عقب افتاده بودند. داستان نویسان در آن مقطع بسیار از ملت عقب افتاده بوده اند و گرچه عمده شاعران نیز چنین وضعی داشته اند اما حضور انقلابی چند شاعر در این اثر دیده می شود و نویسنده نیز بارها ابیاتی از شاعران مختلف را برای بیان مضمون مورد نظرش استخدام می کند.

کتاب «لحظه های انقلاب» از سوی دفتر نشر معارف با قیمت 7 هزار تومان راهی بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط