ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

قرآن و کتاب مقدس: درون مایه های مشترک

مبانی نظری گفت و گوی ادیان (1)

دسته بندی: ادیان

ناشر: دفتر پژوهش و نشر سهروردی

نویسنده: دنیز ماسون

سال نشر: 1389

تعداد صفحات: 1024

2
امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

«قرآن و کتاب مقدس؛ درون مایه های مشترک» در قالب دفترهای پنج گانه ی خود، به خوبی و به دور از حب و بغض، به مقایسه ی بین آموزه های یهودی، مسیحی و اسلامی در باب توحید، نبوت و معاد و موضوعات فرعی آن ها می پردازد و موارد مشترک و اختلافی آن ها نشان می دهد. این اثر بهترین و جامع ترین کتابی است که تاکنون در این زمینه به زبان فارسی منتشر می شود.

فصول این دفتر به ترتیب عبارتند از: صفات خدا، آفرینش، وحی، قرآن، زندگی بازپسین.

نویسنده ی کتاب، خانم دنیز ماسون از قرآن پژوهان معاصر است که حدود شش دهه از عمر پر برکت خویش را بر سر مطالعه ی زبان و ادبیات عرب و پژوهش و تحقیق در باب و نیز جستجوی موارد اشتراک و افتراق آن با کتاب مقدس و دیگر متون یهودی و مسیحی گذرانده است. او برای جامه ی عمل پوشاندن به مقصد و مقصود خویش، کشور مراکش و پایتخت آن، رباط را برگزید و تا پایان عمر در آن دیار باقی ماند. ترجمه ی قرآن به زبان فرانسه و کتاب حاضر و چند اثر دیگر که هریک در حوزه ی خاص خود بهترین و یا دست کم از بهترین آثار فراهم آمده به حساب می آیند، حاصل آن ایام است.

اطلاعات چندانی از زندگی اجتماعی و فرهنگی خانم ماسون در دست نیست، و بر همین اساس، نه تاریخ تولد او مشخص است و نه تاریخ دقیق فوت او. برخی از پایگاه های اینترنتی سال فوت او را 1994 ذکر کرده اند.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام