loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه پوستر نمایشگاهی تاریخ مستطاب آمریکا

3 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46195 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگارش متن طنز را دکتر محمدصادق کوشکی و طراحی کاریکاتورها را نیز مازیار بیژنی انجام داده اند. این پروژه سه فصل کلی دارد: 1- تشکیل آمریکا 2- آمریکا در جهان 3- آمریکا و ایران
تاریخ ایالات متحدۀ آمریکا خیلی جدّی است. آن قدر جدّی که حتی بخش ها و قسمت های شوخی آن را هم باید جدی دانست و طبیعی است شوخی کردن با این تاریخ بسیار جدّی، کار ساده ای نیست، چون آمریکایی ها برخلاف ظاهرشان بیش از حدِ مجاز جدی اند.
کتاب تاریخ مستطاب آمریکا از پس این مهم برآمده است. آن هم در حالتی که تاریخ و جغرافی و تفکر و همه چیز دیگر در آمریکا به سه موضوع اصلی و محوری باز می گردد:«دموکراسی»، «حقوق بشر» و «آزادی». اصولاً هیچ چیز در آمریکا نیست که به این امور مربوط نباشد.

تاریخ ایالات متحده آمریکا خیلی جدی است! آن قدر جدی که حتی بخش ها و قسمت های شوخی آن هم جدی است! (تعجب نکنید! آن هایی که تاریخ را می شناسند، می دانند قسمت هایی از تاریخِ هر جایی شوخی است! یعنی همه جای یک تاریخ نمی تواند جدی باشد! مثلا ساختن مناره با کله ی مردم کرمان توسط آقامحمدخان قاجار به نظر شما شوخی نیست؟) و طبیعی است شوخی کردن با این تاریخ بسیار جدی، کار ساده ای نیست! آمریکایی ها بر خلاف ظاهرشان بیش از حدِ مجاز جدی اند! هدف کتاب، آموزش تاریخ نیست بلکه روایت آن است! به همین دلیل هرچه در این کتاب می خوانید "مستند" است! یعنی منابع و اسنادش موجود است! هیچ مطلبی بدون سند نیامده! اما راست و دروغش گردن ما نیست! گردن نویسندگان محترم مطالبی است که نشانی آن ها در انتهای هر مطلب آمده! آن هایی که حال و حوصله تحقیق دارند به منابع مراجعه کنند و آن هایی که بی حال و حوصله اند به ما اعتماد کنند!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سعیده جهانبخش

سلام
میخواستم اگر ممکنه یکی دو تا پوستر از این مجموعه رو ببینم تا مطمین بشم همون چیزیه که دنبالش میگردم
ما چندین سال پیش این پوستر هارو از طرف انجمن اسلامی به مدرسه مون دادن و یه نمایشگاه برگزار کردیم.اما الان یه سری نمونه های دیگه دیدم توی سایت های مختلف که با اون چیزی ک من دیده بودم متفاوت بود.

26 مهر 1401

باسلام. برای اطلاعات بیشتر از کتاب تماس بگیرید یا در نرم افزار بله پیام بدهید

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما