loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات از زبان حجت الاسلام قرائتی

4 (1)

ناشر مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن

تحقیق و تنظیم کتاب سید جواد بهشتی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 228

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

حجت السلام قرائتی در مقدمه کتاب در معرفی اثر اینگونه می نویسد:

با لطف و اراده خداوند متعال ، انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی در سال 1357 پیروز شد . در همان روزها شهید مطهری با تلاش و پیگیری مرا به رادیو تلویزیون فرستاد و تا این تاریخ بیش از بیست سال است که بدون وقفه و هر هفته با مردم عزیز گفتگو داشتم .

در این دوران قدیمی دوستی که مرا یاری کرد دانشمند عزیز حاج سید جواد بهشتی بود که در اکثر برنامه ها مشاور و همکارم بود . ایشان در تاریخ تابستان 77نوارهای مرا در اختیار آقای حسین رعیت پور و آقازاده خودشان و دونفر از صبیبه های بنده قرار داد تا خاطرات ، طنز ها و تمثیلاتی را که در لابلای برنامه ها از خودم یا دیگران بوده استخراج نمایند .

این عزیزان کار خود را انجام دادند و جناب آقای بهشتی نوشته ها را بازنویسی و پس از تلفیق با برخی خاطراتی که محمد موحدی نژاد جمع آوری نموده بودند جهت چاپ در اختیار مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن قرار دادند و در دو جلد تنظیم گردید که جلد اول آن خاطرات شخصی بنده و در جلد دوم خاطراتی از دیگران است که بیان نموده ام .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما