loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هم سرایان خیابان کینگزلی: مجموعه داستان برگزیدگان جایزه ا.هنری سال 2015

ناشر کتاب نیستان

مترجم شیما الهی

ویراستار لورا فرمن

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47328 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه داستان «هم سرایان خیابان کینگزلی» تازه ترین اثر منتشر شده از مجموعه داستان های برگزیده جایزه ادبی اُ. هنری است که شامل داستان های برگزیده سال 2015 از این مجموعه است که با ترجمه شیما الهی منتشر شده است.

این کتاب شامل 10 داستان کوتاه از تازه ترین تألیفات نویسندگانی انگلیسی زبان در آمریکای شمالی است که از نظر هیئت داوران این جایزه به عنوان برترین داستان های سال میلادی گذشته شناخته شده و به رسم هر ساله در قالب یک کتاب گردآوری و منتشر شده است.

تنهایی ناشی از سستی ساختار خانواده و طلاق دستمایه برخی از داستان های این مجموعه است که طی آن به شکلی تحسین برانگیز دردها و فضای وهم آلود زندگی در بستر طلاق به تصویر کشیده شده است.

داستان های این مجموعه را با توجه به زمان نوشته شدنشان باید به شکلی عجیب دارای محوریتی کما بیش یکسان با موضوع انسان در بستر اجتماع و خانواده دانست. انسان هایی که گاه از تنهایی خود قصه می گویند و گاه از چهره ای که اجتماع از آنها ساخته و البته چهره ای که آنها به اجتماع می دهند حرف می زنند و نیز انسان هایی که سعی دارند فریاد بزنند برای زندگی راه های دیگری جز ساختار فعلی زیستی تعریف شده در جوامع صنعتی شده غرب نیز موجود است.

این مجموعه از حیث زبانی نمایشی است از تازه ترین سبک و سیاق های مورد پسند نویسندگان آمریکای شمالی برای بازی با کلمات، موقعیت ها و حرکت در بستر داستان و نیز نمایشی از دل مشغولی های انسان در کلانشهر دهکده جهانی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما