loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیمای جهان در عصر امام زمان علیه السلام - جلد دوم

ناشر کتاب جمکران

نویسنده محمد امینی گلستانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 677

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

یکی از سوالات داغ و پر مشتری زمان های گذشته و حال این است که حکومت و مدیریت کشوری به وسعت کره زمین،بعدازظهور حضرت مهدی(عج) به چه صورت و با چه کیفیتی خواهد بود؟!

آیا مانند حکومت های فعلی دارای مجالس متعدد،قانون اساسی و... خواهد بود یا با پیشرفت زمان ،تغییرات کلی درنحوه اداره آن انجام خواهد گرفت؟!

نویسنده در این کتاب سعی بر آن داشته که به سوالات مطرح شده به صورت مختصر و مفید،پاسخ گفته و در این بین تا آنجا که ممکن است از گفتارها وسخنان اهل بیت (ع) الهام گرفته تا ذهن سوال کننده روشن گردد.

دراین کتاب درباره تولد، زندگی،غیبت صغری و کبری،علایم و مقدمات ظهور،امامت و اثبات وجود امام زمان(عج) به صورت گذرا و فشرده و برای آمادگی ذهنی خواننده اخبار و مطالبی را آورده است. در این کتاب اسناد روایات از نظر رجالی بررسی نشده است،ولی بنا به گفته نویسنده تا آنجا که ممکن بوده از کتاب های مورد اعتماد و قابل قبول مخصوصا از کتاب های مقدمین و بزرگان علمای سلف استفاده شده است.

تنظیم کتاب بدین گونه است که فصل های آغازین آن را به گفته های ادیان پیشینیان و گفتارهای پیشوایان و دانشمندان اهل سنت و هم چنین پیشگویی های بزرگان دین درباره امام زمان (عج) اختصاص داده است و پس از عبور و گذر از آن مراحل، به جریان های ولادت و بعداز آن می پردازد.
این کتاب دارای 14بخش است. بخش1-پیش از تولد. بخش2-بعداز تولد تا غیبت. بخش3-غیبت تا ظهور بخش4-علایم ظهور. بخش5-ظهور ناگهانی. بخش6-کیفیت ظهور. بخش7-بعد از ظهوربخش. 8-نیروی نظامی و وضع کشور در زمان جنگ. بخش9-آموزش و پرورش و وضع کشور در زمان صلح. بخش10-قضایی. بخش11-اقتصادی و دارایی. بخش12-اجتماعی. بخش13-شهادت و حوادث بعد از آن. بخش14-متفرقات.

این کتاب در دو مجلد تدوین و گردآوری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما