loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله (دوره سه جلدی)

سه جلد در دو مجلد

ناشر کتاب جمکران

نویسنده عباس صفایی حائری قمی

تحقیق و تنظیم کتاب پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمکران

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 1425

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تاریخ پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله (دوره سه جلدی)؛ نوشته عباس صفایی حائری قمی است و در انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است. کتاب حاضر با شواهد مستند، تاریخ زندگی و مجاهدات پیامبر اسلام را بررسی و تحلیل کرده و ضمن معرفی پیامبر اسلام، برخورد و تعامل او را با مخالفان و موضع گیری های آن حضرت را در برابر منافقان و مشرکان ترسیم کرده است.

نویسنده عباس صفایی حائری قمی، در این کتاب همچنین به تاریخ امام علی علیه السلام اشاراتی دارد. جلد یکم و دوم این کتاب، به تاریخ و شخصیت پیامبر اسلام پرداخته است. جلد سوم به مجاهدات پیامبر با مشرکان و یهود و منافقان اختصاص یافته و نویسنده در آن، غزوات بدر، احد، احزاب، حنین، و ... پرداخته و به تفصیل زمینه های این غزوات را شرح می کند.
صلح حدیبیه، فدک و پاسخ گویی به چند پرسش درباره آن، مباهله و پیدایش نفاق در جامعه مسلمانان و نیز رویدادهای اواخر عمر شریف پیامبر صلی الله علیه و آله از دیگر موضوعاتی است که نویسنده به صورت مفصل به آنها پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما