loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عمو رستم: چهارده داستان پیوسته برای نوجوانان

3 (1)

ناشر قدیانی

نویسنده محمد میرکیانی

ویراستار محمدرضا سرشار

تصویرگر غلامعلی مکتبی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 144

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب عمو رستم، کتاب برتر نخستین دورۀ کتابِ سال مجلۀ سلام، برندۀ لوح تقدیر از ششمین جشنوارۀ کتابِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برندۀ لوح تقدیر از نخستین دورۀ کتاب سالِ نویسندۀ شهید حبیب غنی پور (مسجد جوادالائمه) است و در سال 1393 به چاپ هشتم رسید.

داستان ها و قصه های ایرانی که با بافت، فرم، زبان و معیشت مردم سرزمین ما، ایران، یکنواخت و همراه است، آداب و ادبی را به نسل نوجوان و جوان می آموزد که در کنار آشنایی با رسم و رسوم و باورهایی که غبارگرفته و رنگ باخته، مخاطب را در روند یک زندگی شریک کرده و اخلاق و کردار خوب را می آموزد.

غلامعلی مکتبی، تصویرگر توانمند این مجموعه، با تصاویر عمیق و آشنای خود با روش چاپ، نگاهی متفاوت به مخاطب می دهد و ذهن او را با شخصیت های قصه همراه می کند.

... پهلوان که از این برخورد اهالی محله ناراحت شده بود، دستهایش را به کمر زده بود و بِّرُ و بِّر عمو رستم را نگاه می کرد. عمو رستم مدتی همان طور ساکت، اهالی محله را نگاه می کرد. بیچاره نمی دانست چه کار بایست می کرد. امّا عاقبت پاهایش را از زمین کند و رفت وسط خرابه. ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

نصرالله

فوق العاده است واقعا فوق العاده است من این کتاب رو برای مسابقات کتاب خوانی خوندم عاشقش شدم

18 دی 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما