loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مواظب جریمه خدا باش: تفسیر ساده مفهوم جهنم برای بچه ها

با نگاهی به آموزه های دینی

ناشر قدیانی

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

ویراستار فروغ رمضانی

تصویرگر سید حسام الدین طباطبایی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50506 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مواظب جریمه خدا باش: تفسیر ساده مفهوم جهنم برای بچه ها، اثر غلامرضا حیدری ابهری است که انتشارات قدیانی منتشر کرده است.

یکی از موضوعات دینی که از حساسیت بالایی برخوردار است، موضوع جهنم است. بسیاری از مردم تصور درستی از جهنم ندارند. آنان چنین می پندارند که هر گناهکاری به جهنم خواهد رفت و خدا دوست دارد که همه مجرمان را به جهنم ببرد. متاسفانه بسیاری از کودکان ما نیز چنین تصوراتی از جهنم دارند. به همین خاطر دچار نگرانی و ترس های نابجایی می شوند و از درک وسعت رحمت خدا محروم می مانند.

کتاب «مواظب جریمه خدا باش» با استناد به متون معتبر دینی تصویری درست و جامع درباره جهنم به کودکان ارائه می کند و باورهای غلطی را که در این باره وجود دارد، به پایان می رساند. این اثر نوشته حجت الاسلام حیدری ابهری است که در بیان مفاهیم دینی به کودکان، آثار بسیاری از ایشان منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما