loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهار در بهار: بیست و هشتمین سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حرم مطهر رضوی به همراه گزیده سخنان 27 سال گذشته معظم له

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52566 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بهار در بهار شامل بیست و هشتمین سخنرانی مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ زائران و مجاوران امام رضا(ع) در ابتدای سال 1396 به همراه گزیده سخنان 27 سال گذشته معظم له از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و به همت اداره تولیدات فرهنگی چاپ و منتشر شد.

همچنین عناوینی همچون امکانات لازم برای تولید ملی، الزامات تولید ملی، جلوگیری از واردات و جلوگیری از قاچاق، انتخابات به عنوان یکی از دو رکن مردم سالاری دینی، لزوم عمل به مرّ قانون در انتخابات، مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اقتدار ملی و ظرفیت های کشور از نکات مهم و کلیدی بیانات مقام معظم رهبری در یکم فروردین 1396 درحرم مطهر رضوی است.

در پایان این کتاب خلاصه ای از بیانات مقام معظم رهبری در یکم فروردین در بیست و هشت سال گذشته در حرم مطهر رضوی آمده است.

برادران و خواهران عزیز مسئله اقتصاد، مسئله اولویت دار کشور است، نه فقط امسال که چند سال است که این مسئله در رأس اولویت های فوری کشور قرار دارد و نیاز به تحرک اقتصادی به شکل صحیح و با برنامه ریزی صحیح در این چند سال محسوس بوده است و کارهایی هم شده است که من اشاره خواهم کرد. اولویت امروز ملت ایران مسئله اقتصادی است؛ یعنی امروز دشمنان جمهوری اسلامی برای اینکه بتوانند اهداف خودشان را در مورد ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی محقق کنند، دنبال ضربه زدن اقتصادی به ملت ایرانند. هدف دشمن این است که بتواند با فشارهای اقتصادی ملت ایران را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد و دلزده کند و بین ملت ایران و نظام اسلامی فاصله بیندازد و هدف های خودش را از این راه دنبال کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما