loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه اشعار آیینی «موسوی‌ گرمارودی» منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : سید علی موسوی گرمارودی

مجموعه شعرهای آیینی سید‌علی‌ موسوی‌گرمارودی تحت عنوان «گوشواره عرش» از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) این مجموعه شعر، شامل شعرهای آیینی «سید‌علی موسوی ‌گرمارودی» است که تاکنون منتشر نشد‌ه‌اند.

‌موسوی ‌گرمارودی درباره این اثر به ایکنا گفت: «گوشواره عرش» 70 شعر آیینی من را در بر می‌گیرد؛ در این مجموعه اشعاری در رابطه با پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و سایر ائمه معصومین(ع) به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: اشعار این مجموعه در قالب‌های متفاوتی هم‌چون غزل، قصیده، رباعی و...است، چرا که تلاش داشته‌ام از همه قالب‌های شعری بهره برم.

گرمارودی ادامه داد: «گوشواره عرش» در 340 صفحه از سوی انتشارات «سوره مهر» به تازگی منتشر شده و تا پایان سال جاری توزیع می‌شود.

وی در ادامه از انتشار سایر مجموعه شعرهای خود از سوی انتشارات «سوره مهر» خبر داد و گفت:

مجموعه قطعه‌‌ها و قصیده‌های من نیز تحت عنوان «سفر به فطرت گلسنگ»، نیمایی‌ها و سپید‌ها تحت عنوان «کارد در سینه ترنج» به همراه غزل‌ها و مثنوی‌ها در قالب یک مجموعه از سوی انتشارات «سوره مهر» در دست انتشار است.

یادآوری می‌شود، ترکیب‌بند عاشواریی این شاعر تحت عنوان «آغاز روشنایی آیینه» نیز به تازگی منتشر شده است.

موسوی گرمارودی مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم قضایی و کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران گرفته است.

کارنامه شعری گرمارودی مشتمل بر ۹ کتاب شعر با نام‌های: عبور، در سایه سار نخل ولایت، سرود رگبار، چمن لاله، خط خون، دستچین، باران اخم، گزیده شعر نیستان، تا ناکجا آباد و گزینه شعر به انتخاب بهاءالدین خرمشاهی است.

گزیده اشعار «باغ سنگ» وی اخیراً به همت موسسه انتشارات تکا و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روانه بازار کتاب شده است که در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 6 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط