loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه سیاسی علامه محمدتقی جعفری

نویسندگان مرتبط : پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی | واحد تحقیق و پژوهش موسسه علامه جعفری

کتاب «اندیشه سیاسی علامه محمدتقی جعفری» نوشته مرتضی یوسفی‌راد، تهیه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی از سوی موسسه بوستان کتاب به چاپ سوم رسید.

شنبه 24 مهر 1389

این کتاب مبانی اندیشه سیاسی و نیز نظریه‌های سیاسی علامه جعفری را در حوزه بایسته‌ها و شایسته‌های سیاسی و در فصل‌هایی مانند زندگی و زمانه، مبانی معرفتی و روش‌شناسی فلسفی و عرفانی علامه‌جعفری، نظام سیاسی از نظر وی و سیاست معقول بررسی می‌کند.

آن چه در کتاب حاضر آمده است دیدگاه‌ها و نظریه‌های منسجم و نظام‌مند علامه جعفری در ابعاد مختلف شناخت‌شناسی و هستی‌شناسی به عنوان مبانی اندیشه سیاسی وی و نظریه‌های سیاسی این اندیشمند در حوزه «بایسته»‌ها و «شایسته»‌های سیاسی در ترسیم حیات معقول است.

چاپ سوم کتاب «اندیشه سیاسی علامه محمدتقی جعفری» را موسسه بوستان کتاب در شمارگان 700 نسخه، 240 صفحه و بهای 35000 ریال راهی بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط