loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نوروز را با «این چند کتاب» بگذرانیم

پوستر «روزگاری نو» در ادامه طرح «این چند کتاب» توسط اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد._
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی، اداره کل فرهنگی نهاد به مناسبت فرارسیدن سال جدید، پوستر «روزگاری نو» را در ادامه طرح «این چند کتاب» در کتابخانه‌های عمومی کشور و سایر مراکز فرهنگی منتشر و توزیع می‌کند.

محتوای این پوستر شامل معرفی کتاب‌هایی خواندنی و جذاب است که ضمن در دسترس بودن در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، تمام گروه‌های سنی را مورد توجه قرار داده است.

اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و فرصت بسیار مناسبی که برای تمام اعضای خانواده‌ها برای مطالعه فراهم می‌شود به انتشار این پوستر و معرفی منابع مختلف می‌پردازد.

در این پوستر، کتاب‌های «کلیات سعدی»، «در محضر بهجت»، «سفر به قبله» و تا «خمینی‌شهر» برای مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، «کتاب جامع سلامت خانواده»، «زن آن‌گونه که باید باشد»، «مهرات‌های زندگی» و «تربیت کودک» برای مادران، «خلاقیت کاربردی برای نوجوانان و بزرگسالان»، «آرام بخش دل‌ها»، «چهل نامه کوتاه به همسرم» و «زن در آیینه جلال و جمال» برای پدران خانواده‌ها، «نشت نشا»، «شما که غریبه نیستید»، «روپرت مرداک» و «علی(ع) و شهر بی‌آرمان» برای پسران جوان، «کوچه اقاقیا»، «نامه‌های بلوغ»، «کاپوچینو در رام الله» و «آسمان» برای دختران جوان، «نردبان جهان»، «عمو نوروز بازنشسته می‌شود»، «بچه‌ها دلم برایتان تنگ می‌شود» و «گربه در جوراب زنانه» برای کودکان معرفی می‌شود.

گفتنی است این کتابها از طریق دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 9 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط