loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجله پلاک هشت شماره 3

مدیر مسئول : گلعلی بابایی

پلاک هشت، نشریه تخصصی فرهنگ و هنر پایداری است که به صورت فصلنامه به همت معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منتشر می شود.

شماره سوم نشریه پلاک هشت، با آثار و گفتاری از مریم سقلاطونی، گلی علی بابایی، جواد شمقدری، دکتر محسن رضایی، حسن رحیم پور ازغدی، مقام معظم رهبری، احمد دهقان، علی محمد مودب، علیرضا قزوه، محمدرضا طاهری، محمد علی زم، رسول ملاقلی پور، سردار حمید حسام، سید محمود خیرالامور و رحیم مخدومی و ... منتشر شده بود!

روی جلد این شماره، دو عکس از حجت الاسلام زم وجود داشت که قریب دو دهه در عرصه فرهنگ کشور عزیزمان ایران، از موثرترینها بودند. محمد علی زم، رئیس سابق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی. نکته جالب این دو عکس، این بود که یکی بدون لباس روحانیت بود و دیگری با لباس روحانیت! بعضی فکر می کردند که اینها دو برادرند! گفتگوی ویژه ای هم از آقای زم داشتند که چاپ نکردند! به جای آن مصاحبه ای از 13 سال پیش ایشان منتشر کردند که نکات جالبی داشت.
ناگفته هایی از دکتر محسن رضایی، از روزهای پایانی جنگ هم جالب بود اگر آن را در کنار صحبتهای دکتر حسن رحیم پور ازغدی ببینیم که درست در صفحات بعد از آن قرار داشت.
مصاحبه با محمدرضا طاهری، ستاره مداحی سالهای جنگ و دهه 70 هم ارزش تاریخی داشت و هم ارزش هنری. تلاشهای درخور تقدیری هم درباره تئاتر دفاع مقدس، سینمای دفاع مقدس، هنرهای تجسمی دفاع مقدس و تقریبا همه آنچه می توان آن را هنر دفاع مقدس نامید، در این شماره مجله وجود داشت.
  • تعداد صفحات
    104
  • تاریخ چاپ
    پاییز 87
  • مدیر مسئول
  • وب سایت
  • وزن
    231
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 15 بهمن 1387
  • شناسه
    2450
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط