loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجله بانوی امروز: نشریه تخصصی بانوان در عرصه اندیشه، فرهنگ و جامعه شماره 1

سردبیر : آزاده نیاز

مدیر مسئول : رضا غلامی

صاحب امتیاز : رضا غلامی

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

در بخشی از یادداشت سردبیر«بانوی امروز»، آزاده نیاز نوشته است: «در این شماره به عنوان اولین گام پایه در ایجاد توافق و توفیق در ارائه الگوی رفتاری اجتماعی و خانوادگی دختر جوان، «بانوی امروز» به بررسی جوانب الگویی حاکم بر مسائل دختران پرداخته و با همراهی اساتید، کارشناسان و پژوهشگران متخصص حوزه زنان و دختران، تدارک مجموعه ای را دیده است تا کلیاتی از سرفصل هایی را نشان دهد که می تواند سرشاخه های اصلی پژوهش های مهم آتی را فراهم کند.

مطالب این بخش ضمن تاکید بر نقش های مستقل دخترانه و نیز توجه به ضرورت آماده سازی دختران برای ایجاد نقش های موثر و تمدن سازی نوین اسلامی، نوعی رشد و آماده سازی دختران برای نقش های همسری و مادری در آینده را نیز مورد عنایت قرار می دهد.

بررسی وضع بلوغ دختران در جوامع مصرفی، کنکاشی درباره جایگاه و نقش بانوان محدث، نگاهی به فضای مجازی و همدلی های دختران از جمله مطالب این نشریه است.»

پرونده ویژه این نشریه در خصوص دختران با عناوینی همچون اکسیر عشق ورزی، پارادایم تکلیف مدار، مهربان مقتدر، انجمن حیا و رسالتی از جنس لطافت است.

سالنامه ۹۴ در حوزه زنان یکی از بخش های ویژه ی این نشریه است که موضوعات و اتفاقاتی که در رابطه با زنان در حوزه ایران روی داده است را در حوزه های محوری نشریه (اجتماع، بهداشت و سلامت، سیاست، فرهنگ و هنر و ورزش) به صورت خلاصه وارد کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی