loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تدریس فقه حکومتی توسط استاد میرباقری

نویسندگان مرتبط : سید محمدمهدی میرباقری

پس از بهبودی و سلامت کامل آیت‌الله هاشمی شاهرودی، هر شب در دفتر این استاد حوزه علمیه، گعده‌های علمی با حضور طلاب و فضلا برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری نیز «مبانی فقه حکومتی» را تدریس می‌کند.
به گزارش فارس، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی پنج شنبه هفته گذشته به علت کسالتی مختصر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و در روز جمعه پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد و از شنبه، مشغول تدریس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم شده است.

شبکه اجتهاد ضمن اعلام این خبر نوشت: با وجود اشتغالات فراوان، هر شب در دفتر آیت‌الله شاهرودی گعده‌های علمی با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

از جمله اشتغالات این استاد حوزه می‌توان به مسئول تنظیم روابط قوای سه گانه، عضو شورای نگهبان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری و ریاست موسسه دایرة‌المعارف فقه اهل بیت‌(ع) و تدریس خارج فقه اصول، اشاره کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری استاد حوزه و رئیس فرهنگستان علوم اسلامی، تدریس «مبانی فقه حکومتی» را بعد از تعطیلات دهه آخر ماه صفر آغاز می‌کند.

این درس یک روز در هفته، در مدرسه فیضیه یا یکی از مؤسسات تخصصی فقهی حوزه علمیه قم ویژه طلاب سطح خارج برگزار می‌شود
این درس همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در حوزه علمیه مشهد مقدس پخش خواهد شد.

پنجشنبه 22 دی 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط