loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «پرورش تفکر بنیادی» منتشر شد

کتاب «پرورش تفکر بنیادی» نوشته احمد رضا اخوت و هانی چیت سازان (اعضای هیئت علمی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران) از سوی موسسه کتاب فردا منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتاب فردا، این کتاب از مجموعه کتاب های مهارتی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) است. در کتاب های مهارتی سعی شده است تا با استفاده از تمرین، مهارت، و البته فعالیت علمی، این امکان فراهم شود تا فرد توانمندی عملی خود را در راستای موضوعات تبیین شده، بالا ببرد.
این کتاب در ده درس تنظیم و تدوین شده است: از رویارویی با پدیده ها تا فهم آیه، از رویارویی با حوادث تا فهم عبرت، انطباق رخدادها با پدیده ها تا فهم آیه و عبرت، از فهم پیام آیه و عبرت تا فهم معیار و میزان، از معیارها و میزان تا بایدها و نبایدها، تشخیص مبناهای حقیقی و غیر حقیقی، ویژگی معیارها و شبه معیارها، معرفی مهمترین معیارهای زندگی، اختیار بهترین معیار وظیفه هر فرد و در پایان هم شکوفایی عقل.
این کتاب از جمله کتاب های مهارتی این مجموعه است بنابراین بیشتر از آن که به تحلیل و بررسی مباحث نظری در خصوص این بحث بپردازد، سعی دارد تا ضمن ارائه شناختی جامع و اجمالی، با ارائه تمرین های متعدد و سوالات کار برای در خلال بحث، توان تفکر بنیادی را به صورت علمی در مخاطب فعال نماید. بنابراین اساس مطالب به صورت درس به درس ارائه شده و فرد موظف است نسبت به پاسخ دادن به تمرین های همه درس، اهتمام ویژه داشته باشد.
موسسه کتاب فردا چاپ اول این کتاب را با حمایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در 233 صفحه، قطع وزیری، تیراژ 1000 نسخه و قیمت 4800 تومان روانه بازار کتاب فرهنگ و دین کرده است.
این کتاب و بقیه آثار مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 18 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط