loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلد 4 «نهضت امام خمینی(ره)» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید حمید روحانی

چاپ نخست از جلد چهارم کتاب «نهضت امام خمینی(ره)» به قلم سیدحمید روحانی و به همت انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، موضوع دفتر چهارم نهضت امام خمینی(ره)، حکومت اسلامی است که از رویدادهای سازنده و سرنوشت‌ساز نهضت امام به شمار می آید. امام خمینی(ره) با طرح حکومت اسلامی در نجف، در سال ۱۳۴۸ دگرگونی فکری و سیاسی ژرفی در میان ملت ایران پدید آورد و حکومت اسلامی را به عنوان جایگزین رژیم پوسیده شاهی و سلطنتی به نمایش گذاشت.

از اهداف و انگیزه‌های نگارنده در تدوین کتاب «نهضت امام خمینی(ره)» روشن کردن این نکته بوده است که طرح و بحث حکومت اسلامی در ایران، زمینه‌ای دیرینه و درازمدت داشته و این گونه نبوده است که تنها در سال ۱۳۵۶ یک‌باره بر سر زبان‌ها افتاده باشد اما جای بالندگی و خرسندی است که در کنار این رسالت ارزنده، نام و یاد برخی از گروه‌ها، جمعیت‌ها و جوانمردانی را که با هدف برپایی حکومت اسلامی گروه تشکیل دادند، فداکاری و دلاوری کردند و گمنام ماندند، زنده کند و در تاریخ به ثبت رساند.

چاپ نخست جلد چهارم کتاب «نهضت امام خمینی(ره)» به قلم سیدحمید روحانی با شمارگان 2000 نسخه و در ۹۳۶ صفحه توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

چهارشنبه 3 اسفند 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط