loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حافظ هفت» به چاپ پنجم رسید

نویسندگان مرتبط : اکبر صحرایی

«حافظ هفت» اثر اکبر صحرایی، رمانی درباره سفر 9 روزه مقام معظم رهبری به شیراز است که چاپ پنجم آن با اندکی تغییر در رنگ جلد از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این رمان در ۹ فصل به معنای ۹روز سفر رهبر انقلاب به شیراز تدوین شده است. صحرایی سفر مقام معظم رهبری به شیراز را در نوروز ۸۷ در قالبی داستانی روایت می‌کند. شخصیت‌های اصلی این رمان را پانوسیان و نویسنده‌ای از دوران جنگ به نام جعفر تشکیل داده‌اند.

پانوسیان شخصیتی ارمنی و دوست جعفر است که به اصرار وی در نخستین روز حضور مقام معظم رهبری در شیراز به میان مردم می‌آید اما بعد به دلیل اتفاقاتی که برای جعفر پیش می‌آید و او را راهی بیمارستان می‌کند مجبور می‌شود که تمام این ۹ روز را در شیراز بماند. او در بیمارستان با دفترچه خاطرات جعفر رو به رو می‌شود. یادآوری این خاطرات باعث برگشت به گذشته و سال‌های حضور رهبری در جبهه می‌شود.

عنوان «حافظ هفت» برای این کتاب‌ اشاره‌ای است به ترور مقام معظم رهبری در تاریخ ۶ تیر ماه ۶۰ در مسجد ابوذر تهران که با این کد محافظان رهبری خبر را اعلام کردند. همچنین اشاره‌ای به حافظ شیراز و عرفان عطار دارد.

«حافظ هفت» در 562 صفحه با بهای 99 هزار ریال منتشر شده است. این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 9 اسفند 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

دارابی

حافظ هفت کتاب خوب و قشنگی بود. دو بار آن را خواندم. باید به نویسنده آن افرین گفت. ما به کتاب هایی مثل حافظ هفت نیاز داریم. تبریک می گویم به انتشارات سورۀ مهر با چاپ حافظ هفت

18 فروردین 1391

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط