loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

25 روایت از کودکی تا شهادت «آرمان علی وردی» منتشر شد

انتشارات مرتبط : مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسندگان مرتبط : مجید محمدولی

کتاب آرمان عزیز، روایت هایی مستند از زندگی طلبه بسیجی، شهید آرمان علی وردی است و به قلم مجید محمدولی نوشته شده و سی و چهارمین جلد از مجموعه بیست‌و‌هفتی‌های انتشارات 27 بعثت می باشد که روانه بازار کتاب شده است.

یکشنبه 9 مهر 1402

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «آرمان عزیز»، سی و چهارمین جلد از مجموعه بیست‌و‌هفتی‌های انتشارات 27 بعثت، روانه بازار نشر شد. این کتاب روایت‌هایی مستند از زندگی طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی را در 25 روایت از کودکی تا شهادت آرمان عزیز پرداخته شده است.

درباره آرمان عزیز شهید امنیت

کتاب آرمان عزیز، اولین کتاب از شهدای امنیت انتشارات 27 بعثت است که در تابستان 1402 چاپ و منتشر شده است. آرمان علی وردی متولد 13 تیر 1380 در تهران است. او در رشته مهندسی عمران در دانشگاه پذیرفته شد و به‌گفته پدرش پس از یک سال تحصیل، به دلیل علاقه به درس‌های حوزه، از دانشگاه انصراف داد و وارد حوزه علمیه شد. وی قبل از شهادت، تحصیلات حوزوی را در مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی در تهران در پایه سوم می‌گذراند و بسیجی یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله تهران بود.

شهید علی وردی در 4 آبان 1401 در شهرک اکباتانِ تهران، در جریان ناآرامی‌ها از سوی برخی معترضان ربوده شد و پس از شکنجه و ضرب و شتم با ضربات چاقو و سنگ در کنار خیابان رها شد. او به بیمارستان بقیه الله منتقل شد و به دلیل شدت خون‌ریزی در 6 آبان 1401ش در 21 سالگی درگذشت. دلیل ربوده شدن و شکنجه علی‌وردی را، ظاهر بسیجی او دانسته‌اند. علی‌وردی هنگام حضور در ناآرامی‌ها سلاح گرم یا سردی به همراه نداشت. گفته شده در حین شکنجه از او خواستند به مقدسات اهانت کند، ولی او نپذیرفت. وی در 8 آبان 1401ش در تهران تشییع و در قطعه پنجاه بهشت زهرا دفن شد.

25 روایت از کودکی تا شهادت آرمان علی وردی

اثر جدید مجید محمدولی با 391 صفحه و تیراژ 1000 نسخه توسط انتشارات 27 بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد. این کتاب بیست و پنج روایت در بیست و پنج فصل گردآوری شده است. فصل پایانی کتاب، از حدود دو ساعت قبل از حادثه گیر افتادن شهید آرمان است تا لحظۀ شناسایی او توسط آشوبگران و انتقال پیکر نیمه‌جانش به بیمارستان شهید صارم شهرک اکباتان.

در بخشی از کتاب آرمان عزیز می‌خوانیم:

این بار محکم‌تر از دفعه‌های قبل، با ته صندلش به پای من زد. من هم صندلش را از پایش درآوردم و پرت کردم بیرون. چند ثانیه‌ای به هم نگاه کردیم و به یک‌باره هر دو زدیم زیر خنده. یک‌دفعه آرمان یادش آمد که کفش دیگری ندارد. در حالی‌که می‌خندید، گفت: «کفش ندارم!» تا این را گفت، زدم به بدنه وانت و داد زدم: «قف، قف!» راننده اصلاً متوجه نمی‌شد و با سرعتش به راهش ادامه می‌داد.

پیشنهاد کتاب آرمان عزیز

کتاب آرمان عزیز، روایت هایی مستند از زندگی طلبه بسیجی، شهید آرمان علی وردی است. این کتاب نوشته مجید محمدولی است و در انتشارات مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27) چاپ و منتشر شده است. برای تهیه کتاب «آرمان عزیز» به سایت پاتوق کتاب فردا مراجعه کنید.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط