loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب بدون مرز توقیف شد

خاطرات سید علی اکبر طباطبایی، جانشین فرمانده سپاه در سوریه

انتشارات مرتبط : خط مقدم

نویسندگان مرتبط : گلعلی بابایی

کتاب بدون مرز خاطرات شفاهی سید علی اکبر طباطبایی، جانشین فرماندهی سپاه در سوریه نوشته گلعلی بابایی در هفته دفاع مقدس توسط نهادهای غیر مسئول توقیف شده و زین‌پس تهیه آن برای علاقه‌مندان این کتاب ممکن نیست.

شنبه 6 آبان 1402

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «بدون مرز» تازه‌ ترین اثر از انتشارات خط مقدم است که به قلم گلعلی بابایی به روایت خاطرات سید علی‌اکبر طباطبایی، جانشین فرمانده سپاه در سوریه می‌پردازد.

بدون مرز خاطرات شفاهی جانشین فرماندهی سپاه در سوریه

در این کتاب، روایت آنچه در سوریه، تدمر، حلب، حمص، تهران و... رقم خورده است در دستور کار نویسنده بوده که به بهترین شکل آن را به اتمام رسانده است. انقلاب و سقوط پادگان‌های ارتش شاه، جبهه و عملیات‌های مختلف، لبنان و آموزش چریک‌های حزب‌الله، عملیات برون مرزی فتح برای آزاد کردن اسیران ایرانی، صحنه‌هایی از کشتار مردم بی‌گناه حلبچه، قبول قطعنامه 598، حضور در بوسنی و هرزگوین برای حمایت از مسلمانان و اثرگذاری تصمیمات حاج قاسم سلیمانی در این منطقه، خلاصه‌ای است از آنچه که گل‌علی بابایی از خاطرات شفاهی سید علی‌اکبر طباطبایی به رشته تحریر در آورده است.

بدون مرز توقیف شد

کتاب بدون مرز خاطرات شفاهی سید علی اکبر طباطبایی، جانشین فرماندهی سپاه در سوریه نوشته گلعلی بابایی که به تازگی با نظارت و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشر و روانه بازار کتاب شده است، در هفته دفاع مقدس توسط نهادهای غیر مسئول توقیف شده و زین‌پس تهیه آن برای علاقه‌مندان این کتاب ممکن نیست.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط