loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیت‌الله خامنه‌ای پیش از انقلاب از کدام کتاب امام خمینی(ره) نسخه‌برداری کرد؟

انتشارات مرتبط : موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) | کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | سید روح الله موسوی خمینی | امین اسدپور

روایت حجت‌الاسلام امین اسدپور از اساتید حوزه علمیه قم، از دیدار جمعی از تاریخ‌پژوهان با رهبر انقلاب در 25 دی 1402 درباره نسخه برداری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از یک کتاب امام خمینی (ره) پیش از پیروزی انقلاب را می‌خوانید.

چهارشنبه 18 بهمن 1402

روایت حجت‌الاسلام امین اسدپور از طلاب حوزه علمیه قم از دیدار جمعی از تاریخ‌پژوهان با رهبر انقلاب در  25 دی 1402 : 

رهبر انقلاب با شنیدن خبر برقراری دروس حوزوی با محوریت کتاب های حکمی، عرفانی، فقهی و اصولی حضرت امام(ره) ابراز خرسندی فرمودند و بیان داشتند: «برقراری این دروس اصولی و فقهی بسیار خوب است خصوصا آثار معرفتی امام.»
معظم‌له با اشاره به کتاب مصباح الهدایه امام(ره) فرمودند: «این کتاب برای عموم مناسب نیست ولی کتابی مانند شرح حدیث جنود عقل و جهل برای همگان مفید و مناسب است.»

ایشان در ضمن بیان خاطره‌ای فرمودند: «ما آن سالها که درس امام(ره) می‌رفتیم شنیده بودیم ایشان چنین کتابی دارند (مصباح الهدایه) ولی راضی به چاپ و نشر آن نیستند. بنده در مشهد این کتاب را از یکی از رفقا گرفتم و از روی نسخه ایشان استنساخ کردم، یا تمامش را یا بخشی را، می‌بایست در میان کتب قدیمی ما باشد، البته بعد از انقلاب منتشر شد.»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط