loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مؤسسه آرمان، دبیرخانه ویژه دفاع مقدس تشکیل داد

دوشنبه 27 شهریور 1391

مؤسسه آرمان، دبیرخانه ویژه دفاع مقدس تشکیل داد.

همزمان با فرارسیدن سالروز حمله دد منشانه رژیم ساقط شده عراق به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و هفته دفاع مقدس دبیر خانه ویژه این ایام در مؤسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان تشکیل شد.

به گفته علی اربابی؛ این دبیرخانه از تاریخ 23/06/1391 شروع به فعالیت کرده و تا  آخرین روز هفته دفاع مقدس به کار خود ادامه می د هد.

این عضو مؤسسه آرمان همچنین اعلام داشت: برنامه اصلی مؤسسه در این ایام ارائه نرم افزارهای برتر تولیدی مؤسسه با موضوع دفاع مقدس و شهدا می باشد و علاقه مندان می توانند این محصولات را از فروشگاه ها و نمایندگیهای مؤسسه تهیه نمایند.

اربابی، علاوه بر این از ایجاد صفحه ویژه ارائه این محصولات در پایگاه اینترنتی فروشگاه مؤسسه به آدرس www.armancenter.net  خبر داد و افزود: در پی هماهنگی با بخش توزیع مؤسسه، امکان تهیه اینترنتی این محصولات نیز فراهم گشته است که علاقه مندان می توانند از آن استفاده نمایند.

وی در ادامه به معرفی محصولات ارائه شده در دبیرخانه ویژه دفاع مقدس پرداخت و عنوان کرد: ذخیره تمام نشدنی، رادمرد، علم الهدی و حماسه کاوه نرم افزارهای ارائه شده در این بخش هستند که هر کدام حائز رتبه های برتر جشنواره های مطرح کشور شده اند، و  به بررسی زندگی و سیره شهدای گرانقدر دفاع مقدس می پردازند.

لازم به ذکر است علاقه مندانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر می باشند می توانند به سایت  www.armancenter.net مراجعه نمایند و یا با تلفن های 09156958358 و 7272600 0511(داخلی 116) تماس بگیرند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط