loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جایزه جلال به حافظ هفت، شرح اسم و نورالدین رسید

نویسندگان مرتبط : جلال آل احمد

پنجشنبه 2 آذر 1391

اسامی 5 کتاب منتخب پنجمین جایزه جلال آل‌احمد در بخش‌های مختلف اعلام شد که همه این آثار به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

به گزارش فارس،‌ موسسه خانه کتاب، اسامی 5 کتاب منتخب پنجمین جایزه جلال آل‌احمد را در بخش‌های مختلف اعلام کرد. همه این آثار به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

دراین دوره در گروه داستان یک کتاب ، درگروه نقد ادبی به طورمشترک دو کتاب و در گروه مستند نگاری به شکل مشترک دو کتاب به عنوان آثار شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

بر اساس این گزارش کتاب «حافظ هفت» نوشته اکبر صحرایی در بخش داستان به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش نقد ادبی دو کتاب «مولوی و اسرارخاموشی» نوشته علی محمدی آسیابادی و «عقل سرخ» تالیف تقی پورنامداریان به عنوان آثارشایسته تقدیر و به شکل مشترک معرفی شدند.

همچنین در گروه  مستند نگاری نیز کتاب «شرح اسم» تالیف سید هدایت الله بهبودی دربخش زندگینامه های غیر داستانی و در بخش خاطره‌نگاری کتاب «نورالدین پسر ایران» تالیف معصومه سپهری به شکل مشترک به عنوان آثارشایسته تقدیر شناخته شدند. گروه تاریخ نگاری هیچ منتخبی نداشت.

 

آیین پایانی این جایزه در پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط