loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزیده جشنواره «محمد (ص)، پیامبر صلح و دوستی»مشخص شد

نویسندگان مرتبط : سید جعفر مرتضی عاملی

دوشنبه 27 آذر 1391

معاون پژوهش کتابخانه ملی ایران گفت: مجموعه 12 جلدی «سیره صحیح پیامبر اعظم (ص)» نوشته «سیدجعفر مرتضی عاملی» به عنوان اثر برگزیده جشنواره «محمد (ص) پیامبر صلح و دوستی» انتخاب شد.

علی‌اکبر صفی‌پور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت‌وگو با فارس درباره برگزیده نهایی جشنواره «محمد (ص)، پیامبر صلح و دوستی»، بیان داشت: فراخوان این جشنواره چند ماه گذشته از سوی کتابخانه ملی ایران اعلام شد که یک هزار و 200  اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی اضافه کرد: اکثر کشورهای دنیا برای شرکت در مسابقه «محمد (ص) پیامبر صلح و دوستی» به ارسال اثر پرداختند که همه آنها توسط داورانی کاردان و متعهد مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت یک اثر به عنوان کتاب برتر این جشنواره انتخاب شد.

صفی‌پور ادامه داد: مجموعه 12 جلدی «سیره صحیح پیامبر اعظم (ص)» نوشته «سیدجعفر مرتضی عاملی» از کشور لبنان با ترجمه «محمد سپهری» به عنوان اثر برگزیده جشنواره «محمد (ص) پیامبر صلح و دوستی» انتخاب شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط