loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نسخه سوم نرم‌افزار چند رسانه‌ای «روز بصیرت» تولید شد

دوشنبه 4 دی 1391

نسخه سوم نرم افزار چند رسانه‌ای «روز بصیرت» با هدف بصیرت‌افزایی و مقابله با فتنه‌های آینده تولید شد.

به گزارش فارس، موسسه فرهنگی آسمانه در جهت بصیرت‌افزایی هر چه بیشتر مردم، مقابله با فتنه‌های آینده (فارق از وارد شدن به هر گونه جانب‌گیری سیاسی) و بررسی نقش مؤثر مقام معظم رهبری، در برون‌رفت جامعه از فتنه سال 88، اقدام به تولید نرم افزار چند رسانه‌ای با نام روز بصیرت (نسخه سوم) کرده است.

محتویات نرم افزار چند رسانه‌ای «روز بصیرت» عبارت است از:

* سپید و سیاه

بصیرت و فتنه شناسی در قرآن، کلام اهل بیت و خبرگان سیاسی و فرهنگی کشور، مروری بر این دو مقوله در تاریخ اسلام و راهکارها و نتایج دستیابی به بصیرت که شامل بخش‌های: بصیرت شناسی، راهکارهای دستیابی به بصیرت، فتنه شناسی، راهکارهای فتنه گران (شگردها) و در آینه تاریخ است.

 

* فصل الخطاب

بررسی نقش ولایت فقیه در حفظ نظام اسلامی به خصوص در مواقع فتنه، با نگاهی بر زندگینامه مقام معظم رهبری و تدابیر خردمندانه ایشان در دوران رهبری که بخش‌های ولایت پذیری در دوران فتنه، مرد دین، مرد سیاست، علمدار بصیرت، شرح خطبه را شامل می‌شود.

 

* پازل دشمن

مروری بر مقوله دشمن شناسی و راهکارهای مقابله با هجمه‌های دشمن، با ارائه تاکتیک‌های ایشان، تهاجمات رسانه‌ای و اتاق‌های جنگ با نظام جمهوری اسلامی و در برگیرنده بخش های: اتاق جنگ، گلادیاتورهای مجازی، تاکتیک‌هایی برای مبارزه است.

 

* ایران 88

 

وقایع نگاری اتفاقات دوران فتنه، با بهره‌گیری از روزشمار، تیترهای داغ آن دوران و بررسی مواضع و فعالیت‌های رهبری، عمارها، خواص خواب، رسانه‌ها و دشمن بخش‌های آمار و ارقام، روزشمار، تیترهای داغ، 9 دی را در بردارد.

 

* ایران 92

 

نگاهی به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در سال 92 با بررسی کارشناسی نامزد اصلح،  دلایل اهمیت انتخابات یازدهم، سبک زندگی انتخاباتی و واژه شناسی  سیاسی. شامل بخش های دلایل اهمیت انتخاب یازدهم، به کی رأی بدم؟، سبک زندگی انتخاباتی و آگاهی‌های سیاسی است.

آیت الله سید احمد خاتمی (در بخش بصیرت شناسی و فتنه شناسی)،  آیت الله علم الهدی (در بخش بصیرت شناسی و فتنه شناسی)، دکتر صفار هرندی  (در بخش بصیرت شناسی و فتنه شناسی)، دکتر رجبی دوانی  (در بخش بصیرت و فتنه در تاریخ اسلام)،  دکتر کوشکی  (در بخش معیارهایی برای رئیس جمهور آینده) هم در تهیه این نرم افزار فعالیت کرده‌اند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط