loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خطر فتنه 88از جنگ 8 ساله برای انقلاب اسلامی بیشتر بود

شنبه 9 دی 1391

فرمانده کل سپاه گفت: ماجرای فتنه 88 یک امتحان بزرگ الهی برای مردم مؤمن ایران اسلامی بود و خطرش از جنگ 8ساله برای انقلاب بیشتر بود.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج که صبح امروز برگزار شد، گفت: امیدواریم بتوانیم به اعماق اهمیت و زوایای پنهان نصرت الهی که بعد از فتنه 88 و نیز در 9 دی نصیب ما و انقلاب شد، پی ببریم و بتوانیم در این مسیری که امت قهرمان، بصیر و انقلابی ما می‌رود، پیشتاز باشیم.

وی افزود: ماجرای فتنه 88 واقعاً یک امتحان بزرگ الهی برای مردم مومن ایران اسلامی و خطر آن از خطر جنگ 8 ساله برای انقلاب و اسلام بسیار بیشتر بود.

جعفری ادامه داد: این امتحان و اتفاقی که افتاد مانند جنگ تحمیلی برای انقلاب یک نقطه عطف بود و در فتنه 88، مردم دنیا که دل‌نگران انقلاب اسلامی بودند از پایداری، استقامت، هوشمندی و بصیرت ملت ایران در مقابل هجمه سنگین دشمنان داخلی و خارجی عبرت گرفتند.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان با استفاده از همه حربه های نرم برای مقابله با نظام اسلامی آمده بودند و درگیری فتنه 88  مقابله انقلابیون و ضد انقلابیون بود و شعارهای نه غزه نه لبنان هم نشان دهنده این موضوع است.

جعفری با اشاره به تاثیر بیرونی حماسه 9 دی گفت: شروع بیداری اسلامی، بعد از فتنه 88 بود و این اثرگذاری انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و در حال حاضر انقلاب اسلامی بخوبی به پیش می‌رود و باید سعی کنیم موانع پیش ‌روی آن‌را برداریم تا با سرعت بالاتری حرکت کند.

وی با بیان اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمن و مشکلات ایستاد، گفت: مهمترین ماموریت سلسله مراتب بسیج دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به برگزاری مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت و اقدامات سازمان پیشکسوتان بسیج اظهار داشت: پاسداری  و دفاع از انقلاب اسلامی، بازنشستگی  ندارد و هیچ تفاوتی میان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با پاسداری از اسلام و دین خدا نیست.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط