loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درس‌گفتارهای تمام شدگی مدرنیته و ناتمامی صیرورت در انقلاب اسلامی آغاز شد

نویسندگان مرتبط : سید محمدمهدی میرباقری | عبدالحسین خسروپناه

پنجشنبه 19 بهمن 1391

سلسله درس‌گفتارهایی با موضوع «تمام شدگی مدرنیته و ناتمامی صیرورت در انقلاب اسلامی»به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی،تمام‌شدگی استعدادهای مدرنیته و پست مدرنیسم را از یک سو، و ظرفیت‌ها و صیرورت انقلاب اسلامی را برای اداره امروزییان و فردائیان در قالب درس گفتارهایی با مشارکت نظریه‌پردازن، فیلسوفان و دانشوران حکمت نظری و حکمت عملی مورد بررسی قرار خواهد داد.
در این درس گفتارها که قرار است در بهمن و دی ماه سال جاری برگزار می‌شود و در سال 92 نیز ادامه خواهد داشت، اساتید و اندیشمندانی چون دکتر اعوانی، حجت الاسلام و المسلمین میرباقری، دکتر خسروپناه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، دکتر رجبی دوانی و... حضور خواهند داشت.
 عناوین، ساعت و محل برگزاری این درس گفتارها در جدول زیر به صورت دقیق بیان شده است. زمان و عنوان سایر درس‌گفتارها نیز به مرور اعلام خواهد شد.یادآور می شود شرکت در این درس گفتارها برای همه علاقمندان و پژوهشگران، آزاد است.
 
 
استاد سخنران
عنوان درس‌گفتار
روز و تاریخ
ساعت
1
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان
اصول حاکم بر روند ریزشها ورویشهای منابع انسانی در فرایند استکمالی انقلاب اسلامی
چهارشنبه
18 بهمن
15
2
استاد دکتر اعوانی
آفاق نظام سازی عقل مدرن در تمدن اسلامی و بحران در عقل مدرن
سه‌شنبه
24 بهمن
14
3
حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری
-
سه‌شنبه
 24 بهمن
16:30
4
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه
فرآیند مدیریتی و روش‌شناسی تحول علوم انسانی
چهارشنبه
 25 بهمن
10 صبح
5
دکتر محمد حسن رجبی دوانی
انقلاب اسلامی؛ از عصر نبوی تا عصر خمینی
(تبارشناسی تاریخی انقلاب اسلامی)
شنبه
5 اسفند
14
مکان : خیابان انقلاب اسلامی مابین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه خیابان شهید وحید نظری پلاک 47،  پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی


کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط