loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره»

یکشنبه 1 اردیبهشت 1392

یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره تیرماه 1392 در شهرستان سنندج توسط حوزه هنری برگزار می‌شود.

به فارس،‌ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و کشف و پرورش استعدادهای برتر یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره را در تیرماه 1392 در شهرستان سنندج برگزار می‌کند.

این جشنواره شامل بخش‌های داستان کوتاه بزرگسال، داستان بلند بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود است.

آثار ارسالی می‌بایست حول محورهای انقلاب اسلامی، سبک زندگی، دفاع مقدس و مقاومت، بیداری و اخوت اسلامی، فرهنگ، تمدن، عدالت و پیشرفت باشند.

 

*بخش ویژه

در این دوره جشنواره شعر و داستان جوان سوره با توجه به برگزاری آن در استان کردستان بخش ویژه به شعر و داستان کردی با عنوان «ادبیات بومی» اختصاص دارد.

شرایط ارسال اثر به یازدهمین جشنواره سراسری سوره نیز به شرح زیر است:

هر هنرمند می‌تواند در بخش شعر حداکثر 6 اثر و در بخش داستان 2 اثر را ارائه کند. هر اثر باید مجزا در قالب فایل word  و با اندازه قلم 14  و نوع قلم B Mitra  بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود. برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگان که چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در 3 نسخه ارسال کنند. صفحات متون باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود . درج کد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است. ثبت نام و دریافت کدرهگیری تنها از طریق سایت www.artfest.ir میسر خواهد بود.

 

* مقررات عمومی جشنواره نیز در این فراخوان اعلام شده که در زیر می‌خوانید:

حداکثر سن شرکت کنندگان 30 سال تمام تعیین شده است. دبیرخانه جشنواره در صورت صلاح دید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد کرد. هر فرد می‌تواند همزمان در همه بخش‌ها شرکت کند و در صورت برگزیده شدن به صلاحدید داوران تنها یک اثر از هر هنرمند به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد. پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نمی‌شود.

دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است. حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شرکت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار 13 خرداد ماه 1392 و زمان برگزاری جشنواره  مردادماه 1392 است.

علاقه مندان پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری طبقه همکف ارسال کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط