خبر

    شعرخوانی شاعران مطرح هر شب در نمایشگاه قرآن

    شعرخوانی شاعران مطرح کشورمان، تفال به دیوان حافظ، مناجات خوانی، شعر خوانی به سبک حماسی توسط زمان گلدسته، مشاعره کودکان و نوجوانان، آواز سنتی از برنامه‌های غرفه ضیافت کلمات در نمایشگاه قرآن است.

    قادر طراوت‌پور عقیق رئیس دفتر شعر و ادب در گفت‌گو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از برگزاری ویژه برنامه‌های ادبی و هنری این دفتر در نمایشگاه قرآن داد و گفت: ویژه برنامه ضیافت کلمات هر شب به همت دفتر شعر و ادب و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

    وی افزود: این برنامه که هر شب از ساعت 21:30 تا 23 در غرفه ضیافت کلمات برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های متنوعی است.

    شعرخوانی شاعران مطرح کشورمان، تفال به دیوان حافظ، مناجات خوانی، شعر خوانی به سبک حماسی توسط زمان گلدسته، مشاعره کودکان و نوجوانان، آواز سنتی در دستگاه‌های شور و ماهور و بیات و ترک و اصفهان و برنامه سخن اهل دل که سخنرانی یکی از بزرگان اهل فرهنگ و ادب کشورمان است، از برنامه‌هایی بودند که طراوت پور به عنوان برنامه‌های هر شب غرفه ضیافت کلمات اعلام کرد.

    این برنامه که با اجرای طراوت‌پور همراه است و پذیرایی مختصری هم از مهمانان غرفه دارد و برگزاری مسابقه بین مخاطبان غرفه از دیگر برنامه‌هایش است، هر شب در نمایشگاه بین المللی قرآن در ضلع جنوبی شبستان جنب تشریفات و VIP برگزار می‌شود.

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام