loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شعرخوانی شاعران مطرح هر شب در نمایشگاه قرآن

نویسندگان مرتبط : محمد سعید رمضان البوطی | عباس رمضانی | طارق رمضان | میخاییل رمضان

دوشنبه 24 تیر 1392

شعرخوانی شاعران مطرح کشورمان، تفال به دیوان حافظ، مناجات خوانی، شعر خوانی به سبک حماسی توسط زمان گلدسته، مشاعره کودکان و نوجوانان، آواز سنتی از برنامه‌های غرفه ضیافت کلمات در نمایشگاه قرآن است.

قادر طراوت‌پور عقیق رئیس دفتر شعر و ادب در گفت‌گو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس خبر از برگزاری ویژه برنامه‌های ادبی و هنری این دفتر در نمایشگاه قرآن داد و گفت: ویژه برنامه ضیافت کلمات هر شب به همت دفتر شعر و ادب و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه که هر شب از ساعت 21:30 تا 23 در غرفه ضیافت کلمات برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های متنوعی است.

شعرخوانی شاعران مطرح کشورمان، تفال به دیوان حافظ، مناجات خوانی، شعر خوانی به سبک حماسی توسط زمان گلدسته، مشاعره کودکان و نوجوانان، آواز سنتی در دستگاه‌های شور و ماهور و بیات و ترک و اصفهان و برنامه سخن اهل دل که سخنرانی یکی از بزرگان اهل فرهنگ و ادب کشورمان است، از برنامه‌هایی بودند که طراوت پور به عنوان برنامه‌های هر شب غرفه ضیافت کلمات اعلام کرد.

این برنامه که با اجرای طراوت‌پور همراه است و پذیرایی مختصری هم از مهمانان غرفه دارد و برگزاری مسابقه بین مخاطبان غرفه از دیگر برنامه‌هایش است، هر شب در نمایشگاه بین المللی قرآن در ضلع جنوبی شبستان جنب تشریفات و VIP برگزار می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط