loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی پسرخوانده پیامبر اسلام در رمان «پسری از کلب»

چهارشنبه 26 تیر 1392

یک نویسنده ادبیات کودک و نوجوان از انتشار رمان «پسری از کلب» با موضوع «زید بن حارثه» و رمان «چرخ‌های پنچر» با موضوع انقلاب اسلامی برای گروه سنی نوجوان خبر داد.

مصطفی خرامان، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» درباره رمان «چرخ‌های پنچر»، بیان داشت: این کتاب در قالب سری مجموعه کتاب‌های «رمان نوجوان امروز» در آینده نزدیک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

وی اضافه کرد: مضمون رمان «چرخ‌های پنچر» به ماجراهایی که در سال 57 اتفاق می‌افتد و منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود، اختصاص دارد یعنی همه اتفاقات در شش ماه دوم سال 57 در روستایی رخ می‌دهد.

خرامان ادامه داد: در رمان «چرخ‌‌های پنچر» تلاش کرده‌ام تا به تعریف از انقلاب اسلامی برای گروه سنی نوجوان بپردازم یعنی در این کتاب چگونگی مبارزه مردم را در فضای بسته‌تر به تصویر ‌کشیدم تا بشود راحت‌تر داستان را برای مخاطبان روایت کنم.

وی درباره کتاب «پسری از کلب» بیان کرد: مضمون این رمان به داستان «زید بن حارثه» مربوط می‌شود؛ زید پسر خوانده پیامبر اکرم (‌ص) است که این کتاب چگونگی رسیدن زید به مکه و اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد را به تصویر کشیده است.

این نویسنده در پایان گفت: رمان «پسری از کلب» تا 6 ماه آینده از سوی انتشارات «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» برای گروه سنی نوجوان منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط