loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نباید اجازه دهیم آداب عبادت با خرافات خراب شود

جمعه 5 مهر 1387

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در جلسه درس تفسیر قرآن خود در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تاکید بر ضرورت حمایت از مبارزات مردم فلسطین گفت: متاسفانه امروز نه تنها فلسطین بلکه کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان نیز از ناامنی و عدم ثبات رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در قم، این مرجع تقلید با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه است، گفت: این امنیت به جهت عنایت و وجود پربرکت اهل بیت و ائمه (ع) است که نباید به مخاطره افکنده شود.

مکارم شیرازی ابراز امیدواری کرد که مردم ایران بهتر از سال‌های گذشته با حضور خود در مراسم روز قدس، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

مکارم شیرازی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت کشور افزود: برخی افراد مغرض، جمهوری اسلامی را به نقض آزادی متهم می‌کنند زیرا آنها می‌خواهند خانواده و ناموس مردم ناامن شود ولی اراذل و اوباش در امنیت کامل باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بازسازی و فعال شدن سایت‌های اینترنتی شیعه خبر داد و گفت: متخصصان، سایت‌های اینترنتی شیعه را بازسازی و برای عدم دسترسی وهابیون آنها را رمزگذاری کرده‌اند و دیگر امکان هک‌کردن این سایت‌ها وجود ندارد.

مکارم شیرازی بیان کرد: برخی سایت‌ها بدترین توهین‌ها را به پیامبر اسلام (ص) نسبت می‌دهند و هزاران سایت فحشا در برابر جوانان وهابی باز است ولی آنها به خاطر غرض‌ورزی، به سایت‌های دینی شیعه حمله می‌کنند.

مکارم شیرازی ادامه داد: چون شیعه به قرآن و اهل بیت (ع) تمسک جسته است، مورد هجمه وهابیون قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رواج برخی خرافات در محافل و مجالس عزاداری انتقاد کرد و گفت: در مراسم ختم انعام و مشابه آن خرافات را به حد بالایی رسانده‌اند؛ نباید اجازه دهیم آداب عبادت با خرافات خراب شود.

مکارم شیرازی در پایان نسبت به انحرافات اعتقادی جوانان یا فرزندان ایرانی آن‌سوی مرزها هشدار داد و گفت: والدین باید مراقب تربیت دینی و اعتقادی فرزندان خود باشند تا نسل‌های بعدی آنها لائیک یا مسیحی و کلیمی نشوند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط