loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره آغاز به کار کرد

شنبه 26 مرداد 1392

یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره دقایقی پیش با حضور شاعرانی از سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شد.

یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره دقایقی پیش با حضور شاعران جوان و پیشکسوت سراسر کشور کار خود را آغاز کرد در این مراسم علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و علیرضا شهبازی استاندار کردستان همچنین امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان سخنرانی می‌کنند.

بر اساس این گزارش در این مراسم قرار است از سه پیشکسوت ادبیات کردستان با نامهای مرحوم عبدالرحمن شرف کندی ملقب به هه‌ژار، مرحوم شاهرخ اورامی ملقب به آهون و ماموسا عمر صالحی صاحب تجلیل خواهد شد. صبح و عصر امروز هم قرار است کارگاه‌های شعر، داستان، ترجمه، ادبیات کردی با حضور شاعران و نویسندگان حوزه هنری برگزار شود.

کاروان اعزامی شاعران و نویسندگان صبح امروز ساعت 7 به سنندج رسید. در این گروه علیرضا قزوه، ناصر فیض، سعید بیابانکی، موسی بیدج، راضیه تجار، فرهاد حسن‌پور، علی داودی، محمود حبیبی کسبی، کمال شفیعی و فرزند زنده‌یاد امیرحسین فردی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط