loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسلمانان باید برای آزاد سازی قدس بپاخیزند

پنجشنبه 4 مهر 1387

مسلمانان باید برای آزاد سازی قدس بپاخیزند

خبرگزاری فارس: سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جهانی قدس را توفیقی الهی برای حمایت و پشتیبانی از مسئله فلسطین دانست و گفت: مسلمانان باید برای آزاد سازی قدس از چنگال صهیونیست‌ها بپاخیرند.

"داود شهاب" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غزه اظهار داشت: توفقی الهی در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس محسوس است زیرا این روز، پیوند دهنده قداست مکان و زمان یعنی قداست مسجد الاقصی با قداست ماه مبارک رمضان بویژه 10 روز آخر آن و به طور خاص آخرین جمعه این ماه به شمار می‌رود.
وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که بیانگر وحدت عبادی امت اسلامی می‌باشد و قدس نیز نشانگر وحدت سیاسی و جهادی مسلمانان است لذا نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را باید به فضل الهی و تلاش و بینش بلند حضرت امام خمینی (ره) دانست.
شهاب تاکید کرد: پیوند میان قداست مکان و زمان و وحدت عبادی و سیاسی ایجاب می‌کند تا مسلمانان برای ادای وظیفه خویش در آزاد سازی قدس و حمایت از آن بویژه با توجه به خطرات واقعی که این شهر را تهدید می‌کند، بپاخیزند.
وی از مسلمانان جهان خواست تا به یاری و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و حمایت از شهر قدس بشتابند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: امروز ساکنان فلسطینی قدس از هر اهرم و وسیله‌ای برای مقاومت با دشمن خویش استفاده می‌کنند و نیاز به هرنوع حمایت و پشتیبانی دارند.
وی گفت: ساکنان فلسطینی قدس امروز تحت فشار اشغالگران، مدرسه‌ای برای نام‌نویسی کودکان و فرزندان خویش نمی‌یابند که این فشارها برای وادار کردن ساکنان فلسطینی قدس برای ترک این شهر صورت می‌گیرد اما آنها با رد این فشارها، همه چیز خود را برای پایداری و باقی ماندن در قدس نثار می‌کنند.
وی در پایان این پرسش را مطرح کرد که چرا در مقابل، امت اسلامی اقدام به تاسیس مدارس در شهر قدس و ایجاد مراکزی برای جوانان فلسطینی این شهر نمی‌کنند؟

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط