loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبهات نماز پیامبر اعظم(ص) کتاب شد

چهارشنبه 20 شهریور 1392

نویسنده کتاب «شبهات نماز پیامبر اعظم(ص)» گفت: با توجه به شبهات زیادی که درباره نحوه اقامه نماز توسط پیامبر(ص) وجود دارد، این اثر تدوین شده است.

احمدعلی طاهری ورسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن بیان این خبر گفت: نحوه نماز خواندن پیامبر اعظم (ص) با اینکه در منابع شیعه مشخص است اما اختلافات بین مسلمانان براساس روایات و ادله مختلف وجود دارد.

وی در ادامه افزود: براساس تحقیق میدانی که یک سال و نیم پیش در مدینه انجام دادم بیش از 10 نوع نماز به نقل از روایات ایشان خوانده می‌شود، مخصوصاً بین خود اهل سنت هم قرائت‌های مختلفی وجود دارد و همین باعث شده که به عنوان یکی از شبهات و پرسش‌ها و پاسخ‌ها نیاز به بحث و بررسی آن داشته باشیم.

طاهری‌ با تأکید بر اینکه در این اثر تلاش شده شبهات را براساس روایات و ادله تاریخی و دینی رفع کنیم، گفت: کتاب حاضر توسط بوستان کتاب قم منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اثر دیگری در زمینه پرسش و پاسخ‌های دینی و تاریخی نگاشته است، افزود: این اثر نیز در قالب مجموعه مقالات منتشر خواهد شد که البته ناشر آن هنوز مشخص نیست.

نویسنده کتاب «حضرت مهدی در روایات شیعه و سنی» توضیح داد: برخی مباحث مثل شبهات ازدواج خلیفه دوم با ام کلثوم، ماجرای فدک و مالکیت آن و سایر پرسش‌ها و شبهاتی که در این زمینه‌ها مطرح می‌شود، در این کتاب مورد بررسی قرار داده و به همه پرسش‌ها پاسخ دادم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط