loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضور انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

دوشنبه 25 شهریور 1392

انتشارات علمی و فرهنگی با ۱۲۰ عنوان کتاب از تازه‌های نشر و 150 عنوان کتاب الکترونیک در شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت همچون سال‌های گذشته به صورت مستقل حضور خواهد داشت.

علی زارعی نجفدری، مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی با اعلام این مطلب افزود: نگاهی به ادبیات معاصر، موضوعی است که قصد داریم در شصت و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به آن بپردازیم.

وی دیدارها و مذاکرات دو جانیه و چند جانبه از پیش برنامه ریزی شده با ناشران برجسته کشورهای مختلف دنیا پیرامون مسائل حرفه ای حوزه نشر را از  دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد.

زارعی نجفدری گفت: در این نمایشگاه دو نشست تخصصی برگزار خواهیم کرد که جزئیات دقیق آن بزودی اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه انتشارات علمی و فرهنگی با این باور که نمایشگاه ها مجال و بستر بسیار خوبی برای آشنایی، تبادل اندیشه و دانش و تجارب انباشته شده بین یکدیگر است افزود: حضور در نمایشگاه معتبر بین المللی باید همراه با انسجام، نظم و برنامه ریزی واقع بینانه و دقیق باشد تا امکان بهره برداری مناسب از ظرفیت نمایشگاه صورت گیرد.

گفتنی است شصت ‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از هفدهم تا بیست‌ و یکم مهرماه سال 1392 در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط