loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرضه جدیدترین اثر نویسنده کتاب «دا» در نمایشگاه تبریز

چهارشنبه 10 مهر 1392

محمدحسین نجفی، مسوول غرفه رندان قلم از عرضه کتاب «حال پخته» نوشته سیده زهرا حسینی در نمایشگاه تبریز خبر داد.

حمدحسین نجفی، مسوول غرفه رندان قلم درباره تاریخچه این نشر گفت: این انتشارات نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. مدیر مسوول آن هم‌ حسن علیزاده است که علاوه بر نویسندگی و تحقیق به کار انتشار کتاب نیز مشغول است.

وی با اشاره به دو کتاب تازه منتشر شده درباره استاد شهریار گفت: کتاب «شهریار شهریاران؛ مقالاتی نایاب درباره استاد شهریار» که به تازگی منتشر شده است برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب عرضه شده است. این اثر مقالاتی است که از مجلات قدیمی که چندان در دسترس عموم قرار ندارند، گردآوری شده  و درباره جایگاه شعری و زمانه شهریار است. همچنین کتاب «شیراز و شهریار» اثر دیگر این انتشارات درباره استاد شهریار است. این کتاب مطالب و شعرهایی را در بر می‌گیرد که استاد شهریار درباره حافظ و سعدی بیان کرده است.

وی افزود: کتاب «جام وصال» نیز شرح لحظات عارفانه پیش از مرگ آیت‌الله مرندی، علامه طباطبایی و علی آقا قاضی است. نویسنده در این کتاب به لحظات پیش از مرگ این عارفان بزرگ می‌پردازد. 

وی درباره اثر جدید منتشر شده نویسنده کتاب پر فروش «دا» گفت: کتاب «حال پخته» هم نوشته سیده زهرا حسینی نویسنده کتاب «دا» است. خانم حسینی در این اثر وی با استفاده از ابیات مثنوی معنوی به ارتباط میان زندگی و مرگ پرداخته است. 

نجفی فروش آثار در این نمایشگاه را خوب توصیف کرد و گفت: در بین آثار ارایه شده ما کتاب « جام وصال» در یک‌سال گذشته فروش خوبی داشته است و در این نمایشگاه چاپ چهارم این اثر حضور دارد. این اثر در قم و تهران فروش بالایی داشته است. تا به امروز هم در نمایشگاه فروش خوبی داشته‌ایم و امیدواریم در آینده نیز ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایبنا

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط